الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

تاني حب الحلقة 15

انت في الصفحة 1 من 6 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_15
تاني_حب
بقلم_ملك_إبراهيم
ملقاش فريدة مكانها وبص حواليه كان المكان فاضي جدا وبدأ يزعق في زمايله وقالهم البت هربت.
اتفزع الخاطف الاول وسأله هربت ازاي الله يخربيتكم دا الباشا هيودينا كلنا في داهية.. نزلوا التلاته يجروا حوالين العربيه ومش لاقين لها اثر.
عند فريدة..
جريت كتير جوه الأرض وتعبت من كتر الجري لدرجة انها بدأت تشك ان الارض دي ملهاش نهاية وكانت ھتموت من الړعب والهلع من الظلام اللي حواليها ومن الخاطفين اللي ممكن يمسكوها ويخطفوها تاني ومش لاقيه اي حد ينقذها وتليفونها وكل حاجتها كانت في العربيه مع كامل..

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وقفت فجأة قدام بيت كبير وسط الاراضي.. البيت كان يشبه القصور المهجوره وكان لوحده وسط أرض زراعيه كبيره ومفيش اي مباني تانيه حواليه.. وجود البيت زرع في قلبها الامل وتوقعت ان اهل البيت هيساعدوها.. 
جريت على البيت بسرعه ووقفت تخبط على الباب الخشب الكبير ولقته اتفتح مع الخبط عليه.. اندفعت للداخل وهي ھتموت من الهلع وخاېفه ان الخاطفين يمسكوها تاني.. دخلت جوه البيت وهي بتنادي بصوت خاڤت لو سمحتوا في حد هنااا
سمعت صدى صوتها جوه البيت وده خۏفها اكتر وخصوصا انها بصت جوه البيت كان ضلمة ومش شايفه جواه حد! 
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
حاولت تنادي مرة تانيه بصوت أعلى لكنها سمعت مرة تانيه صدى صوتها جوه البيت واتجمدت مكانها من شدة الخۏف. 
بقلمي ملك إبراهيم. 
في نفس الوقت على نفس الطريق لكن بمسافه بعيدة كان في عربية ماشيه وجواها شاب والمحامي بتاعه كان قاعد جنبه وكانوا راجعين من محافظة الإسكندرية واتكلم الشاب مع المحامي ياريت يا استاذ محي تكمل انت باقي الإجراءات وتخلص موضوع الارض ده في أسرع وقت.. الأرض دي مش هتروح لعيلة زيدان سامعني. 
رد المحامي عيلة زيدان عملوا المستحيل عشان ياخدو الأرض دي وخصوصا انها في نص ارضكم ووالدك الله يرحمه حاول كتير يشتري الأرض دي من صاحبها بتاع اسكندريه والراجل كان رافض بس انت ماشاء الله عليك قدرت تقنعه وتتفق معاه على شړا الارض.. صحيح اللي خلف مامتش وتستاهل تكون كبير عيلة الراوي.
الشاب بص قدامه وقال باصرار عيلة الراوي هيفضلوا كبار

انت في الصفحة 1 من 6 صفحات